tisdag 7 augusti 2012

Appar och viktnedgångs ticker!

Hejsan alla underbara!

Jag sitter här och funderar över vad jag ska kunna dela med mig av till er, medan jag funderar på det så kan jag passa på att berätta att jag nu har lagt in en extra växel vad det gäller min viktnedgång ,nu ska jag ta ca 8 kilo till på ett lite snabbare  och effektivare sätt ,det innebär att jag måste hålla mig mellan 1300-1600 kalorier per dag och att  hålla tre måltider om dagen med ett eller två små mellanmål ,allt för att hålla uppe förbränningen som inte är den bästa eftersom min sköldkörtel inte fungerar som den ska,jag har till min hjälp tagit en app till min  android telefon (den finns till IPhone också) som heter MyFitnesspal,jag har använt den i en vecka nu och har fortfarande inte tagit bort den :) det får anses som ett bra betyg från min sida för oftast åker dessa kalori räknings appar bort från telefon ganska fort för mig , oftast på grund av att dom blir tråkiga eller krångliga att använda , men den här appen har potential

.Här under kommer jag att visa min viktnedgång.Hoppas att ni alla har fått lite tips om hjälpredor  i eran viktnedgång.
Catarinas Viktnedgång
 
Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar