söndag 16 september 2012

the 4-hour body av Tim Ferris

Vad tror ni om det?
Tänkte jag skulle ge den en möjlighet att göra ett intryck på mitt liv.Så imorgon så börjar min 6dagars vecka då jag kommer att äta var
4 timme timme .Detta är reglerna :
1 inget "vitt" mjöl- ris-potatis och så vidare absolut inget sim kan "bli"vitt i magen.
2. ät samma 3-4 olika  måltider om och om igen (förenkling av vardagen min,ingen fråga om vad jag ska äta)
3.Drick inte kalorier!
4.Ät inte frukt .
5.Ha en ätar dag i veckan,här äter jag det jag har varit sugen på hela veckan!!(kommer att skriva ner vad jag är sugen på varje gång det sker.)
Ska även låta bli mjölk i kaffet,upp till 2 glas rödvin om dagen är tydligen också okej att dricka(får se hur det blir med det,jag är ju ingen stordrinkare precis!)

Ha en fortsatt bra söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar